تهاتر ملک

عبارت تهاتر ملک زیاد به گوش می خورد، در بازارهای مسکن از این عبارت زیاد استفاده می شود، تهاتر ملک با مصالح ساختمانی، تهاتر ملک با طلاجات، تهاتر ملک با زمین و . امّا تهاتر ملک خوب است یا بد؟ آیا وارد آن شویم یا نه؟ چه نکاتی را بایستی رعایت کنیم؟ چرا گفته می شود راحت ترین راه برای خانه دار شدن است؟

 تحلیل تهاتر ملک با یک داستان!

برای این که مفهوم تهاتر ملک را بیشتر متوجه شویم داستانی از یک خانواده را نقل می‌کنیم، خانواده‌ای که همه‌ی پس اندازشان، طلاهای همسر، دو سهم از سرقفلی یک مغازه و سرمایه بیمه عمر بود.

این خانواده از اجاره‌نشینی خسته شده بودند، به امید دریافت وام مسکن بودند، اما در مراجعه‌ی خود متوجه اندک بودن تسهیلات پرداختی از سوی بانک و سنگین بودن اقساط آن شدند.

تهاتر ملک

تهاتر ملک

در م با دوستان به این نتیجه رسیدند که بهتر است راجع به تهاتر ملک نیز تأمل کنند. پس از چند روزی تحقیق، موردی که مناسب زندگی باشد نیافتند، اما باز هم تصمیم به بهره‌گیری از بازار تهاتر ملک گرفتند.

تصمیمی که سه سال بعد منجر به آپارتمان مورد علاقه‌شان شد. اما چگونه؟

پدر و مادر این خانواده ابتدا دارائی‌های خود را با یک خانه‌ی قدیمی در جنوب شهر تهاتر کردند، در طول مدت این سه سال، نه تنها طعم صاحب‌خانه و مؤجر بودن را چشیدند؛ بلکه افزایش قیمت مسکن، شامل خانه‌ی قدیمی آنها نیز شد و توانستند، دارائی های دیگری نیز گذاشته و در تهاتر ملک ، آپارتمان فعلی خود را کنند.

تهاتر ملک

تهاتر ملک

بخش دوم داستان، الزامات حقوقی تهاتر ملک

تهاتر ملک مثل تمام معاملات، ضروریات حقوقی دارد که بایستی حتماً مراعات گردد.

 در داستان بالا قضیه‌ی خانه‌دار شدن خانواده، در سایه‌ی تحقیق، بررسی، م با افراد خبره، مطالعه راجع به مبانی حقوقی تهاترملک و رعایت نکات حقوقی دقیق در بنگاه ها در زمان انعقاد قراردادها با موفقیت به سرانجام رسید.

البته نگران نشوید! این قدرها هم سخت نیست، بعضی از نکات مهم، همان هایی هستند که در هر معامله ای رعایت آنها ضروری است.

 مثلاً این که در ملک، کد رهگیری از بنگاه مطالبه نمایید، استعلام بدهی اشتراک آب، برق، گاز، فاضلاب و تلفن نیز از نکات بسیار مهم و ضروری است.

علاوه بر این‌ها وکلا تأکید دارند که در تهاتر ملک، قراردادهای جداگانه‌ای در بنگاه برای مورد به مورد کالاهای مورد مبادله تنظیم شود.


طراحان برتر تهاتر ,حقوقی ,مورد ,بنگاه ,نکات ,رعایت ,خانه‌ی قدیمی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

کتابخانه عمومی پروفسورراستان کلبه من و تو sendsong (سِند سانگ) معماری، طراحی داخلی و هنر خلق فضا دارو شناسی ، بیماریها و کمک های اولیه در تیرخوردگی ،تصادفات ، .شکستگی ها